Thursday 7 July 2011

Το σάκιδιο με τα αναγκαία

Μίλαγα με έναν φίλο μου και η κουβέντα, ως συνήθως, παρεκτράπηκε και σε κάποια στιγμή της συζήτησης αναφέρθηκα στο 'σακίδιο με τα αναγκαία'. Μου ζήτησε περισσότερες πληροφορίες και του εξήγησα ότι εννοώ ένα σακίδια που βάζεις μέσα πράγματα αν χρειαστεί να φύγεις από το σπίτι/πόλη σου σε ώρα ανάγκης.

Τελικά κατάλαβα ότι όχι μόνο κατάλαβε τι εννοούσα, αλλά είχε ένα τέτοιο σάκο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου του, και στην αρχή δίστασε να μου το εκμυστηρευτεί γιατί νόμιζε ότι το είχα καταλάβει και προσπαθούσα να το δουλέψω ψαρεύοντας.

Μου είπε ότι έχει ένα έξτρα φορτιστή για το κινητό του, λίγα χαρτονομίσματα, χανζαπλάστ (έτσι γράφετε? Έχω να τα χρησιμοποιήσω από μικρός),

Κατάλαβα ότι είχε μικρές προσδοκίες σχετικά με την επικείμενη καταστροφή. Αυτός σκεφτόταν πως να ανταπεξέλθει σε κάποιο μικροατύχημα, ενώ εγώ είχα στο μυαλό μου ένα σακίδιο με εφόδια που θα μου έδινε περισσότερες ελπίδες επιβίωσης κατά την διάρκεια μιας πανδημίας ζόμπι.

 
Ένα καλοσχεδιασμένος, εκ των προτέρων, σάκος με τα αναγκαία εφόδια είναι αυτός που θα ξεχωρίσει τους επιζώντες από τους λαφυραγωγούς. Την αναβίωση του πολιτισμού από το χάος της αναρχίας.

Ναι, τελευταία είδα το Zombieland για δεύτερη φορά και πωρώθηκα με το Left 4 dead 2, project zomboid (demo available) και το zombie atom smasher (demo available). Τα συνιστώ.