Wednesday 2 February 2011

Online αγορές


Εξέλιξη λοιπόν. Το μέλλον ήρθε χτες. Πού πάτε με τα μετρητά στα μαγαζιά? Από το σπίτι αγορές και παραλαβή στην πόρτα είναι η μόνη λύση στην κοροϊδία της ελληνικής αγοράς. Οι τιμές είναι εξωπραγματικές όταν τις συγκρίνω με ξένα μαγαζιά και αναρωτιέμαι γιατί αγοράζει κανείς από τα ελληνικά μαγαζιά. Ακόμα και το service τους είναι όχι για τα κλάματα, αλλά προσβολή για την υπόληψη των αγοραστών.

Προσωπικά, μεγάλο μέρος από τις αγορές που κάνω, τις διεκπεραιώνω πια μέσω διαδικτύου. Πρόσφατα μάλιστα παρήγγειλα από το hong-kong ένα περιφερειακό για τον υπολογιστή (το οποίο στην Ελλάδα το πούλαγαν στην διπλάσια τιμή). Ποτέ μου δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, απεναντίας δεν χρειάζεται καν να κουνηθώ από την θέση μου γιατί οι παραγγελίες έρχονται συστημένες στο γραφείο. Τέρμα το άγχος με κίνηση, το παρκάρισμα και αν κυκλοφορώ στο κέντρο. Στην τελευταία παραγγελιά, όχι μόνο μου απάντησαν αμέσως ότι έστειλαν το προϊών, αλλά μου έστειλαν και φωτογραφία του δέματος με τα στοιχεία αποστολής (παραθέτω την φωτογραφία, ελαφρώς ‘shopped για να προστατέψω τα προσωπικά μου δεδομένα).



Για τους περίεργος και τεχνοκράτες, αυτό που παρήγγειλα είναι το slot1 flashcard Ez-Flash 3in1 που επιτρέπει να τρέχεις roms του Gameboy Advance στο Nintendo DS, με την προϋπόθεση ότι έχεις ήδη Slot2 flashcard.

Τιμές
Ελλάδα 29 ευρώ + 6.5 μεταφορικά = 35,5 ευρώ από Easy Technology το πιο φτηνό που βρήκα στην Ελλάδα.  

Hong-Kong 21 δολλάρια δηλαδή περίπου = 16 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά από 0shippingzone

Και αν θέλετε πείτε μου ότι πρέπει να βοηθήσουμε τα Ελληνικά μαγαζιά για να σας πω για τις καραγκιοζιές του Γερμανού και του Παπασωτηρίου, που βάζουν εικονικές πρόσφερες στο site τους και όταν παραγγέλνεις σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε ‘εξαντλήθηκε το απόθεμα’.Ο Γερμανός πέρσι είχε φάει πρόστιμο 90.000 ευρώ. Να δούμε τι θα γίνει φέτος με τον Παπασωτηρίου (δείτε διαμαρτυρία-καταγγελία με ΠΟΛΛΕΣ σελίδες μηνυμάτων)