Tuesday 1 February 2011

Μα (Π)ΟΤΕ όμως....

By guest blogger,

Δευτέρα πρωί, στην δουλε(ί)α, με όσο το δυνατόν περισσότερο να έχεις προσπαθήσει τον εαυτό σου ότι δεν “είναι και τόσο άσχημα, θα περάσει”, και χτυπάει το εσωτερικό σου τηλέφωνο – η γυναίκα – και σκέφτεσαι “τι μπορεί να πάει χειρότερα σήμερα”, και σου ανακοινώνει…

“Γιώργοοοοοοοοοοο, δεν έχουμε Ιντερνετ….” Αναλογιστείτε για λίγο το βάρος αυτής της δήλωσης…

Ξεκινάμε τα κλασικά, βγάλε από το ρεύμα το router, κάνε το ένα, κάνε το άλλο … αλλά τίποτα. Δεν λέει να συγχρονίσει το DSL με τίποτα. “Και τι θα κάνω εγώ τώρα, -μου λέει- πως θα ακούσουμε παιδικά τραγουδάκια από το youtube για να ηρεμήσει το μωρό, πως θα μαλακιστώ εγώ όσο το παιδί κοιμάται?”

Και αφού είχα βάλει ήδη στο πίσω μέρος του μυαλού μου τους βαρύγδουπους προβληματισμούς της γυναίκας μου, όπως ήταν φυσιολογικό άρχισα να σκέφτομαι τι θα κάνω σήμερα το βράδυ ΕΓΩ όταν γυρίσω σπίτι? Κρύος ιδρώτας, ταχυπαλμία, η κρίση πανικού ήταν κοντά… ηρέμησε λέω, θα την βρεις την άκρη.

Όταν έφτασα σπίτι λοιπόν, ξεπέρασα τα τυπικά με συνοπτικές διαδικασίες (γυναίκα είσαι καλά? Το παιδί έφαγε? Κοιμήθηκε? Όλα οκ… καλώς) και κλείνομαι στο γραφείο μου για να αντιμετωπίσω το θηρίο.

Το λαμπάκι αναβόσβηνε, αλλά δεν σταμάταγε, προσπαθούσε ανελλιπώς να συγχρονιστεί… χιλιάδες ιδέες-combinations πέρασαν από το μυαλό μου ως προς το τι μπορεί να φταίει. Ας ξεκινήσω με τα βασικά λέω… για να μην μακρηγορώ, δεν είμαι άσχετος με τον χώρο, ξέρω και μπορώ να εντοπίσω το πρόβλημα μετά από σχετική διερεύνηση, αφού εξάντλησα όλες τις πιθανότητες ότι δεν είναι δικό μου λάθος, αποφάσισα ότι πρέπει να ειδοποιήσω τον μέγα το όνομα σου ΟΤΕ.

Η πρώτη κυριούλα που βγήκε στο τηλέφωνο, μου είπε να τσεκάρω τα φιλτράκια, να απομονώσω την γραμμή και να συνδέσω μόνο το router επάνω. Προσπάθησα ευγενικά να της εξηγήσω ότι μιλάει σε άνθρωπο του χώρου, να αφήσει την checklist που έχει μπροστά της και απλά να ανοίξει το πρόγραμμα να μου πει τι βλέπει, αν συνδέομαι σε αυτούς τι νούμερα attenuation, SNR κλπ τις δίνει για να εντοπίσω το πρόβλημα.

Με τα πολλά το έκανε, και μου λέει “ΚΥΡΙΕ, η ταχύτητα που λαμβάνεται από εμάς φαίνεται ένα ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ νούμερο!!!!!!” -με φοβερή έκπληξη-… είμαι προύχος της απαντάω, και μου δίνει παραπάνω ο ΟΤΕ εμένα, μετά την ειρωνεία μου, της εξήγησα ότι τα βλέπει σε bits στο πρόγραμμα της για αυτό και της κάνει εντύπωση.

Αφού λοιπόν πήρα ότι ήθελα από αυτήν και είδα ότι είναι οκ τα νούμερα που ήθελα, ευγενικά –πάντα- της το έκλεισα στα μούτρα.

Μετά πήρα στις βλάβες, 2ο φρούτο στο τηλέφωνο, για κάντε ένα reboot μου λέει στο router, θα το κάνω του λέω, αφού εσύ μου κάνεις ένα reset την γραμμή… αφού συμφωνήσαμε και μου έκανε reset την γραμμή, ευγενικά του το έκλεισα στα μούτρα, πριν κάνω reset to router mouahahaha - .

Καλά πάμε λέω, πρέπει να μιλήσω με το connxTV, εκεί θα είναι το πρόβλημα, το έχω εντοπίσει … τηλεφωνώ λοιπόν στις βλάβες του connxTV, όπου τους ενημερώνω για το πρόβλημα και μου απαντούν «Βεβαίως κύριε, θα δούμε το πρόβλημα σας κατά προτεραιότητα, μιας και οι πελάτες του connxTV απολαμβάνουν ξεχωριστές υπηρεσίες».

Αισθάνθηκα παιδί άλλου θεού! Μου είπε μάλιστα ότι το ποιο πιθανό είναι να έχει λυθεί το πρόβλημα την επόμενη ώρα! Δεν είναι δυνατόν λέω! Δεν είμαι στην Ελλάδα! - και τον πίστεψα ο μαλάκας, η επόμενη ώρα έχει γίνει επόμενη μέρα, η επόμενη μέρα έχει πλέον γίνει τις επόμενες 2 μέρες, ναι αλλά κάπως έτσι ηρέμησα και εγώ και προσγειώθηκα και πάλι στην πραγματικότητα, και λέω εδώ είμαστε , δεν άλλαξε, ούτε πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα.

Δεν λυπάμαι εμένα που ξέρω και 2 πράγματα και θα την βρω την άκρη αργά ή γρήγορα… λυπάμαι όμως τον συνάνθρωπο μου που δεν έχει ιδέα που πάει το καλώδιο του router και θα τους καλέσει να τους πει «πατάω να ανοίξει το ιντερνετ και δεν βλέπω τίποτα», και μετά από 2 -3-5-10 μέρες θα μιλάει ακόμα με την πρώτη κυριούλα που ανέφερα παραπάνω και θα τον καθοδηγεί να βγάλει και να αλλάξει όλα τα φιλτράκια σπίτι του, να ξεγυμνώσει όλα τα καλώδια και να βάλει καινούρια, να αγοράσει καινούριο router τηλέφωνα κλπ., και άμα δεν τα λύσει με όλα αυτά μήπως να αλλάξει και σπίτι να πάει να μείνει σε κανά DSLAM ποιο κοντά – και αφού τα κάνει όλα αυτά, θα πάρει στον "εμπειρία" από τις βλάβες που θα τον παραπέμψει να κάνει reboot το router, το PC του, το μυαλό του, την ζωή του προκειμένου να παίξει, και άμα δεν πιάσει και αυτό – θα τον παραπέμψουν στα "γατόνια" τους τεχνικούς, που θα έρθουν σπίτι του και μετά από 3 ώρες διερεύνησης (καυλάντισμα, καφές, τσιγάρο, διάλειμμα για φαΐ, ) θα του ανακοινώσουν ότι έχει πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση και θα πρέπει να καλέσει ηλεκτρολόγο για να του αλλάξει όλα τα καλώδια, ή άμα επιθυμεί να επέμβουν αυτοί «μαγικά» και να του το φτιάξουν με 20 ευρώ και ένα φραπέ.

Γιατί ρε σάπιοι δεν λέτε από το 1ο τηλεφώνημα «κύριε, δώστε στον τεχνικό μας 20 ευρώ κατά την επίσκεψη που θα γίνει αύριο, και θα λυθεί το πρόβλημα σας.»

ΧΑΜΟΥΡΕΣ!!!!