Tuesday 25 January 2011

Μα ενημερώνομαι!


Ο Μιχάλης, τακτικός και σεβαστός αναγνώστης, μου έκανε παράπονα όταν συζητάγαμε για το επικείμενο ταξίδι του στην Αλβανία. Δέχτηκα βολές εναντίων του άτομού μου λόγω της άγνοιας μου για τους ακροβολιστές του Μπερίσα.
.
‘Είναι δυνατόν, να ξέρεις τόσα pop culture video-games και πορνοστάρ trivia, και να μην διαβάζεις εφημερίδες? Πως ενημερώνεσαι για τον έξω κόσμο’

Προς υπεράσπιση μου, δεν ήμουν εγώ που θα ταξίδευε εκεί την επόμενη μέρα, ούτε πηγαίνω συχνά για επαγγελματικές υποχρεώσεις. Πρέπει να παραδεχτείτε ότι είχε ένα αβαντάζ.

Παρόλα αυτά αναγκάστηκα να βρω μια παιδαριώδη και χοντροκομμένη δικαιολογία για να καλύψω τον κώλο μου. Του εξήγησα ότι ναι, δεν διαβάζω εφημερίδες (το θεωρώ θέμα αρχής), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ενημερώνομαι. Υπάρχει το internet για αυτό. Το Τρο-Μα-Κτικο και το newbeast. Η έντυπη πληροφόρηση είναι ξεπερασμένη και αντι-οικολογική. Μετά έψαξα να βρω γρήγορα παραδείγματα που να υποστηρίζουν την δήλωση μου ότι είμαι ενημερωμένος για τα φλέγοντα πολιτικά ζητήματα. Όταν κάνουμε μια δήλωση πρέπει πάντα να την υποστηρίζουμε με κάτι χειροπιαστό, αλλιώς αερολογούμε. Του είπα ότι ήμουν ενημερωμένος για τα σκάνδαλα του Μπερλουσκόνι (ευτυχώς είχα διαβάσει μια συνέντευξη του πορνοστάρ Ρόκκο Σιφρέντι που είχε πει ότι ο Μπερλουσκόνι κάνει πιο συχνά σεξ από αυτόν). Επίσης του είπα ότι ήμουν ενήμερος ΚΑΙ για την βομβιστική επίθεση στην Ρωσία (σε ένα review για το Call of Duty Black Ops που διάβασα ανάφεραν ότι οι Ρωσικές αρχές κατηγορούν το video game για την επίθεση).

Πάντως για να μην ξαναπιαστώ αδιάβαστος, αποφάσισα να ακούω ράδιο στο αμάξι όταν πηγαίνω στην δουλεία. Όταν όμως άκουσα την ραδιοφωνική παραγωγό να λέει (η έμφαση δικιά μου) 'Αν δεν έχετε ραδιόφωνο κοντά σας, ή δεν έχετε ρεύμα στο σπίτι, μπορείτε να ακούτε την εκπομπή μας και από την ιστιοσελίδα μας', το έκλεισα πριν τρυπήσουν τα αυτιά μου.