Sunday 16 January 2011

Καθαριστές Παρ-μπριζ, περιστατικό Ιανουαρίου 2011

Είμαι από αυτούς που έχουν αποφασίσει να μην πληρώνουν τους καθαριστές παρμπριζ στα φανάρια. Δεν το κάνω από ρατσισμό, αλλά πιστεύω ότι οι υπηρεσίες που προσφέρουν δεν έχουν ζήτηση, ή είναι κακής ποιότητας. Όταν με ρωτάνε (συνήθως με νοήματα), αν θέλουν να μου καθαρίσουν το τζάμι, λέω μια και μόνο φορά όχι, και αν το καταλάβουν έχει καλώς. Γενικώς κάθε φορά εξελίσσεται διαφορετικά ο διάλογος μας, αλλά αυτήν την φορά όταν άρχισα να διαμαρτύρομαι για να μην μου καθαρίσει τα τζάμια, η απάντηση που πήρα ήταν απρόσμενη.

Μου είπε, 'Μην μιλάς'.

Δεν κατάλαβα αν ο τόνος του ήταν απειλητικός, αν με προκαλούσαν να μην πώ τίποτα ή αν ήταν ευγενικός σε στυλ 'κάνε εσύ την δουλεία σου και μην ασχολήσε με το χόμπυ μου'.

Από ευγένεια υπάκουσα και δεν ολοκλήρωσα την πρόταση μου (που θα ήταν 'όχι δεν θέλω'). Κατά τα άλλα η συναλλαγή μας ήταν η συνηθισμένη. Μου πρόσφερε μια εργασία που δεν ήθελα, και του πρόσφερα ένα χρηματικό αντίτιμο που δεν ήθελα. Δηλαδή τίποτα.