Friday 9 March 2012

Ο Τσαγκάρης και το παιχνίδι των θρόνων

Λίγες μόνο μέρες από την προφητική ανάρτηση για τους Geek Wanna-Be, βλέπω άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα γουοναμπινισμού. Δεν έχω άλλη επιλογή παρά να το μοιραστώ μαζί σας.



Πρώτα από όλα, το Game of Thrones ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΈΡΣΙ!!!

Επίσης μάθε πως γράφονται οι Ταργκάριεν. Η Νταενέρις ήταν τόσο η βασίλισσα των Ταργκάαριεν, όσο και ο Κωνσταντίνος ήταν ο βασιλιάς των Γλύξμπουργκ. Όσο για το 'ντοθράκων', εδώ χάνω τα λόγια μου. Είμαι υπερβολικός? Μπορεί. Αλλά αντί να περιμένεις να βγει το δεύτερο μέρος, τράβα διάβασε τα βιβλία, γιατί έχω την εντύπωση πως το μόνο fantasy βιβλίο που έχεις διαβάσει είναι το Χόμπιτ.Αν καταφέρεις και φτάσεις στο τέταρτο τόμο, θα δεις και πως ράβουν το κεφάλι του "Εννταρντ" πάλι πίσω στο σώμα του. Και με την μαγεία της Βαλιριανής λεπίδας, ο "Έννταρντ" καλπάζει ξανά προς το σούρουπο, αφού έχει αποκαταστήσει το Γουίντερφελ στην παλιά του δόξα. Το έργο του έχει τελειώσει εδώ. Εκεί.

Και αν αναρωτηθήκατε πιο είναι τελικά το νόημα του άρθρου (και του αρχικού αλλά και του δικού μου), το ίδιο αναρωτιέμαι και εγώ. 

Ένας γέρος που ουρλιάζει στα σύννεφα. Μια αναθεματισμένη κατακλείδα από τους Σίμπσονς.