Tuesday 30 October 2012

Η πιο heavy metal πτήση του φίλου μου του Νίκου

Οι ιστορίες που μου αφηγείται ο φίλος μου ο Νίκος αρχίζουν να γίνονται ολοένα και πιο απίθανες. Αρχίζω να έχω υποψίες ότι μου λέει ψέματα, αλλά είμαι αγαθός και δεν θα αφήσω το φίδι του ψέματος να φωλιάσει το κόρφο μου, και θα πιστέψω και την παρακάτω ιστορία που μου είπε:

Ο Νίκος θα πέταγε εκτός Ελλάδος, αλλά πριν πάει στο αεροδρόμιο πήρε sms ότι η πτήση του θα αργούσε 3 ώρες. Όταν πήγε 3 ώρες αργότερα στο αεροδρόμιο, κατάλαβε ότι δεν είχαν πάρει το μήνυμα οι άλλοι συνεπιβάτες και με την γκρίνια τους κατάφεραν να χωθούν σε άλλες πτήσεις. Ο Νίκος ήταν ο μόνος που είχε μείνει και όταν τελικά μπήκε στην καθυστερημένη πτήση που του είχαν πει ήταν μόνος του. Σε όλο το αεροπλάνο δεν υπήρχε κανείς. Μπορούσε να κάτσει σε όποια θέση ήθελε. Ο πιλότος έβαλε να παίζει Metallica δυνατά μέσα στην καμπίνα ενώ είπε από τα ηχεία "Hello, this is your captain speaking, are you ready to fucking fly???"

True story? You choose.