Thursday 25 October 2012

Θεωρίες Συνωμοσίας: Λάμπες Φθορίου

Έχω έναν συνάδελφο συνομωσιολόγο. Αρχικά γέλαγα μαζί του. Σιγά σιγά όμως άρχισε να με επηρεάζει. Μέχρι και εφιάλτες βλέπω. Στην αρχή θα γελάσετε και εσείς με αυτά που θα διαβάσετε στην νέα ενότητα Θεωρίες Συνωμοσίας. Και αργότερα θα έρθουν οι εφιάλτες.

Μου είχαν ζαλίσει τον έρωτα το καλοκαίρι να πάρω λάμπες φθορίου για το σπίτι γιατί κάνουν φοβερή οικονομία στο ηλεκτρικό ρεύμα. Ήταν βέβαια πανάκριβες, αλλά σε βάθος χρόνου θα έβγαινα κερδισμένος. Φανταστείτε με πόση οργή μπήκα στο γραφείο, ακουμπώντας την λάμπα απειλητικά στο γραφείο αυτού που μου πρότεινε να την αγοράσω.

"Θυμάσαι που μου έλεγες ότι σε βάθος χρόνου θα βγω κερδισμένος? Ε, στους τρεις μήνες κάηκε."
Εδώ πετάγετε ο συνομοσιολόγος και λέει: 
"Καλύτερα! Έρευνες έχουν αποδείξει ότι αυτές οι λάμπες προκαλούν Αλζχαίμερ!"
Στο γραφείο πάντα κάποιος θα πετάγεται για να χωθεί στην κουβέντα. Τώρα πετάχτηκε ο IFER Manager.
"Και εγώ φθορίου έχω, αλλά δεν έχω πάθει τίποτα."
"Γρήγορα, πες μας τι φαγητό έφαγες χτες!"