Wednesday 29 June 2011

Με τρομάζουν αυτοί που διαβάζουν το theMAZAblog.

Έκανα το λάθος να πατήσω το κουμπί 'stats' του blog. Ήταν μια στιγμή ναρκισσιστικής κρίσης. Ήθελα να καυχηθώ για το πλήθος και την ποιότητα των αναγνωστών μου. Αλλά τελικά το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικό.

Παράδειγμα: Το google μου έστειλε, σήμερα μόνο, ορισμένους αναγνώστες οι οποίοι στο search engine έβαλαν 'αυνανισμός 2011', 'αυνανισμός με φίλους', 'αυνανισμός παρενέργειες'. Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι ο αυνανισμός έχει προβληματίσει πολύ τους αναγνώστες μου. Χωρίς να αποκλείω το γεγονός ότι έχω παρερμηνεύσει τα search hits του 'αυνανισμού με φίλους', υποθέτω ότι δεν τους εμποδίζει να διευρύνουν τον κοινωνικό κύκλο τους, μετατρέποντας τον αυνανισμό σε ένα νέο είδος χειραψίας.
 



Περνώντας από τα ημερήσια στα μηνιαία hits τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο αποθαρρυντικά. Τυχαίοι επισκέπτονται το blog ύστερα από googling για 'πόρνες 3ης Σεπτεμβρίου', 'aunanismos gkeh binteo tainies' (binteo?), 'istories gavlas', 'sodomismos.istories' και 'blog για κυνηγούς' (το ήξερα ότι ήταν κακιά ιδέα να κάνω review για το Predator).


Ύστερα από τα παραπάνω, λιγότερη έκπληξη μου έκανε η επίσκεψη χρηστών από την Ινδία και Μεξικό, καθώς και ότι ένας από αυτούς χρησιμοποιούσε τον browser 'GranParadiso'.