Θέλει τέχνη για να αποφύγεις το κράξιμο, ειδικά όταν έχεις κάνει εσύ την μαλακία. Δείτε ένα παράδειγμα από έναν επαγγελματία.

Το χειρότερο ήταν ότι το λάθος ήταν του δικού μας λογιστηρίου, και όχι του προμηθευτή. Ο συνάδελφος ήταν σε άσχημη θέση.
Κατά την διάρκεια της συνομιλίας, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο τρόπος που μιλούσε ο συνάδελφος στον προμηθευτή. Ο τόνος του ήταν μαλακός, και η φωνή του σχεδόν ψιθυριστή. Μεταξύ τον λέξεων υπήρχαν μεγάλα κενά, και μεταξύ των προτάσεων ακόμα μεγαλύτερα.
‘Μα τι κάνεις’, του είπα.
Ο συνάδελφος βάζοντας το χέρι του στο ακουστικό, μου απαντάει με συνωμοτικό τόνο, χρησιμοποιώντας τον κανονικό τόνο της φωνής του.
‘Σσσς, τον κοιμίζω’, μου λέει, και μετά συνεχίζει να μιλάει στο τηλέφωνο.
‘Μα τι κάνεις’, του είπα.
Ο συνάδελφος βάζοντας το χέρι του στο ακουστικό, μου απαντάει με συνωμοτικό τόνο, χρησιμοποιώντας τον κανονικό τόνο της φωνής του.
‘Σσσς, τον κοιμίζω’, μου λέει, και μετά συνεχίζει να μιλάει στο τηλέφωνο.
Από τότε, όποτε βλέπω τον συνάδελφο, μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός φακίρη που με μια φλογέρα κάνει τα φίδια να χορεύουν.