Wednesday 23 June 2010

Ορυλά, Αρπιτζί και Eφπιές

Ορυλά, Αρπιτζί και Eφπιές
(σημ.συντ: Οτορυνολαρυγγολόγοι, roleplaying games, και first person shooters)


Μετά από 10 χρόνια, αναγκάστηκα να επισκεφτώ πάλι τον οτορυνολαριγγολόγο. Δεν θυμάμαι πολλά πράγματα από την τελευταία φορά. Πρέπει μετά από θαλασσινό μπάνια να είχε βουλώσει το αυτί. Ο Ορυλά μου είπε ότι χρειάζεται καθαρισμό. Μου έριξε νερό με πίεση (μέσα στο αυτί, δεν με μπουγέλωσε ο άνθρωπος). Το καθάρισε. Πέντε λεπτά υπόθεση. Με χρέωσε 50 ευρώ.

Δέκα χρόνια μετά παρουσιάζονται τα ίδια συμπτώματα. Προτού επισκεφτώ τον γιατρό δοκίμασα μερικές DIY λύσεις. Τις αναγράφω παρακάτω για να μην κάνετε τα ίδια λάθη.


1. Μην ρίξετε νερό με πίεσε από το ακουστικό του μπάνιο. (Θεώρησα ότι είναι η ίδια τεχνική με αυτή του Ορυλά, αλλά απλά έκανε τα πράγματα χειρότερα).
2. Μην ρίξετε σταγόνες από τα ειδικά υγρά που πουλάνε στα φαρμακία. Δεν είχαν αποτέλεσμα.
3. Μην αγοράσετε αυτήν την μαλακία που βάζεις στο αυτί σου και ανάβεις φωτιά στην άλλη άκρη. (Δεν κάνω πλάκα, το δοκίμασα). Το μόνο που κατάφερα ήταν να θυμηθώ τα πυροφάνια που κάναμε στον στρατό.

Τελικά επισκεύτηκα Ορυλά. Ανακάλυψα ότι μέσα σε 10 χρόνια αλλάζουν πολλά πράγματα όσον αφορά τον ιατρικό κλάδο για τα αυτιά.

Αλλαγή πρώτη: RPG requirements

Είπα αντί να πάω στον Ορυλά της γειτονίας μου να πεταχτώ καλύτερα στο Ερίκος Ντυνάν. Είναι και δίπλα από την δουλεία. Την έκανα σκαστός. Πάω στα εξωτερικά Ιατρεία και με ρωτάει η υπάλληλος αν έχω ραντεβού. Δεν είχα. Χρειαζόταν να κλείσω ραντεβού και θα με εξέταζαν μετά από δύο βδομάδες. Βαριόμουν να φύγω και να ξαναγυρίσω. Η υπάλληλος μου είπε ότι μόνο επείγοντα περιστατικά.

Ευχαριστώ τον Ξενοφώντα και τον Μιχάλη. Grand Masters (GMs) στα RPG. Χωρίς να το ήξερα με είχαν υποσυνείδητα διδάξει την τέχνη να εφευρίσκεις μια ωραία ιστορία μέσα σε λίγα λεπτά.

Είπα στην υπάλληλο ότι ειναι επείγον να επισκεφτώ τον ιατρό σήμερα. Το βουλωμένο αυτή μου προκαλεί ναυτία, ειδικά όταν οδηγώ. Είπα ότι έχει επηρεάσει το κέντρο βάρος. Πρόσθεσα ότι προσπάθησα να το καθαρίσω με μια μπατονέτα και φοβάμαι μήπως έκανα κάποια εσωτερική ζημιά. Η υπάλληλος φάνηκε να διασκεδάζει με την ιστορία μου. Προσποιήθηκε ότι με πίστεψε. Με παρέπεμψε στο Ιατρό κ. Τσεκούρα. Εύκολο όνομα. Δύσκολο να το ξεχάσει κανείς.

Αλλαγή δεύτερη: Εξέταση αυτιού από το στόμα. Και από την μύτη.
Ο κ. Τσεκούρας με έβαλε να κάτσω σε ένα σκαμπό. Όπως αυτό που είχα κάτσει δέκα χρόνια πριν. Μου λέει να ανοίξω το στόμα. Σαστίζω. Το αυτί μου έχει βουλώσει. Όχι το στόμα. Το παίζω κουλ και δεν διαμαρτύρομαι. Το ανοίγω. Κάνει τα κλασσικά κόλπα των γιατρών με το ξυλάκι. Αποτυγχάνει να με εντυπωσιάσει. Επίσης αποτυγχάνει να μου ξεβουλώσει το αυτί. Μετά μου βάζει ένα μηχανάκι στην μύτη. Έχεις στραβό διάφραγμα, μου λέει. Και τί πειράζει? του λέω. Σε τίποτα, ίσως όταν κοιμάσαι να ροχαλίζεις, απαντάει. Αυτό δεν πειράζει εμένα, του λέω. Ίσως την Ήρα. Το αυτί πάντως παραμένει βουλωμένο.


Αλλαγή τρίτη: FPS experience
Άναψε μια οθόνη απέναντι μου. Αυτό δεν είχε γίνει πριν από 10 χρόνια. Μετά έβαλε στο αυτή μου ένα καλώδιο. Κατάλαβα ότι στην άκρη του είχε μια κάμερα, γιατί στην οθόνη είδα το εσωτερικό του αυτιού. Σαν να έβλεπα ένα FPS. Σχεδόν περίμενα να μου δώσει και ένα χειριστήριο για να πυροβολήσω τους εχθρούς μέχρι να ξεβουλώσει το αυτή. Όλα φαίνονταν μεγαλύτερα εκεί μέσα. Βγάζει την κάμερα. Κλείνει η οθόνη. Φτηνός εντυπωσιασμός.

Αλλαγή τέταρτη: Αντλία
Αυτήν την φορά δεν είχε νερό με πίεση. Μου συνέστησε επίσης να μείνω ακούνητος και έβαλε στο αυτί μου ένα μηχάνημα. Θα ρουφούσε την κυψελίδα που βούλωνε το αυτί. Νομίζω αυτός ήταν ο όρος που χρησιμοποίησε. Δεν ήταν ευχάριστη η σκέψη να έχεις στο αυτί σου μια συσκευή που ρουφάει πράγματα, ειδικά όταν εκεί κοντά υπάρχει και φαιά ουσία. Την χρειαζόμουν και δεν είχα σκοπό να την χαραμίσω εξαιτίας νευρικών κινήσεων. Άκουσα την συμβουλή του και έμεινα ακίνητος.

Αλλαγή τέταρτη: Ο λογαριασμός.
Μου ζήτησαν 83 ευρώ. Αν είχε πάρει 50 ο προηγούμενος, υποθέτω ότι τα 33 επιπλέον ήταν κάτι σαν εισιτήριο για να δω την ταινία με θέμα το εσωτερικό του αυτιού μου. Ίσως την επόμενη φορά να μου δώσουν και 3d γυαλιά.