Wednesday, 6 April 2011

Ανοιχτή επιστολή στον κύριο Ιωάννη Μαυρέλο.

Εψές (βασικά πριν 4 χρόνια, αλλά τώρα ανέτρεξα στο προσέχιο της ανάρτησης του βλόγιου) αναφέρατε ότι το εικαστικό στυλ της πόλης σας στο παίγνιο ‘Η Τέχνη του Σκαψίματος’ είναι ρυθμού ‘Ατμοπάνκ’, και στην συνέχεια πρόσεθεσε ‘…όπως τα χωριά στη ‘Πολεμική Σφύρα’'.

Κύριε Μαυρέλο, δεν ξέρω ποιος ήταν ο Άρχοντας του Παιχνιδιού σου στο παίγνιο ‘Πολεμική Σφύρα’, αλλά μάλλον δεν έκανε καλά την δουλεία.

Γεγονός πρώτο. Η θεματική του ατμοπάνκ αφορά ένα περιβάλλον που η ‘δύναμη του ατμού είναι ευρέως διαδεδομένη. Συνήθως η χρονική περίοδος είναι ο 19ος αιώνας (βικτοριανή εποχή) και περιλαμβάνει αναχρονιστικές τεχνολογίες (όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές) οι οποίες όμως δουλεύουν με την ‘δύναμη’ του ατμού. (διάβασε σχετικά βιβλία του Ιούλιου Βέρν και του Γουέλς).(Πηγή Βικιπήδια)

Γεγονός δεύτερο. Εξαιρέσεις υπάρχουν, όπως για παράδειγμα τα γνωμικά του Κόσμου της Πολεμικής Τέχνης, των οποίων τα τεχνολογικά επιτεύγματα φέρνουν σε ‘ατμοπάνκ’ αισθητική. Αυτό όμως περιορίζεται στην ‘περιοχή’ των γνωμικών και όχι σε όλο τον Κόσμο της Πολεμικής Τέχνης. Αντίστοιχα στον κόσμο της ‘Πολεμικής Σφύρας’ θα μπορούσα να δεχτώ ότι κάποιες περιοχές θυμίζουν αμυδρά ‘ατμοπανκ’, όπως ίσως τα ορυχία των νάνων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι έτσι τα χωριά.(Πηγή Μπλίζαρντ Εντερτέηνμεντ)

Γεγονός τρίτο. Η αισθητική του κόσμου της Πολεμικής Σφύρας, έχει ορισθεί ως ‘φρικτοσκότεινη’ (Πηγή Ούρμπαν Ντίξιονέρη)