Friday 11 March 2011

Post-apocalyptic Landscape


A boy and his dog. Plutonick, the Road Warrior
Με το που ξύπνησα διάβασα ένα email (το κινητό μου το χρησιμοποιώ όχι μόνο ως ξυπνητήρι αλλά και ως mail-reader) που μου χάλασε την διάθεση. Και είναι αρκετά δύσκολο να μου χαλάσει η διάθεση όταν είναι Παρασκευή. Δεν ήταν το περιεχόμενο που με ενόχλησε,  αλλά έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ στον αποστολέα του email, που τυχαίνει να είναι συγγενής μου, να μην πιστεύει ότι διαβάζει στο internet (ειδικά στα ‘ειδησεογραφικά’ blogs), γιατί 99% είναι μούφα. Στο mail έγραφε:

‘Νίκο, η μαμά είχε δίκιο τελικά (και ας μην είναι οικονομολόγος) όταν μας το έλεγε πέρσι, δες το λινκ που σου επισυνάπτω. Απολύσαν και τον Κώστα. Τυχαίο? Δεν μπορεί!’

Μερικές παρατηρήσεις. Το λινκ με έστειλε στο troktiko.eu (?) που είχε ένα άρθρο από έναν ανώνυμο αναγνώστη που είχε inside information από κυβερνητικές πηγές και με ένα (ομολογουμένω καλογραμμένο) γράμμα, μας προειδοποιούσε για την χρεοκοπία που θα ανακοινωθεί στις 25 Μαρτίου. Το συγγενικό πρόσωπο είναι, δυστυχώς, η αδερφή μου, και η Μητέρα ενημερώνεται από τον Τράγκα, και ότι πιάσει το αυτί της από την Τατιάνα. Επειδή μας έλεγε ότι θα χρεοκοπήσουμε κάποτε, και το ίδιο λέει και ένα blog, δεν σημαίνει ότι είχε δίκιο, απλά σημαίνει ότι και η δύο λένε κάτι που το ακούμε εδώ και ένα χρόνο. Η απόλυση του Κώστα, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως την συσχέτισε ως απόδειξη της χρεοκοπίας, αλλά μιλάμε για ένα άτομο, που επί δύο χρόνια, νόμιζε ότι το ‘wall’ στο facebook δεν το βλέπουν όλοι ο friends, αλλά μόνο ο κάτοχος του wall, και αυτός που γράφει. Και έκανε και λάθος την ατάκα στο τέλος.

Ελλάς Μ.Χ. (μετά χρεοκοπίας)
Πόσο σοβαρά μπορείς να πάρεις ένα ειδησεογραφικό blog που χρησιμοποιεί το όνομα (και color pattern) ενός άλλου blog (αμφιβόλου ποιότητας και αυτό), προφανώς για να παραπλανήσει τους αναγνώστες? Όχι μόνο οι συντάκτες του blog troktiko.eu είναι ανώνυμοι, αλλά είναι ανώνυμος και ο αναγνώστης που στέλνει την επιστολή. Διπλή ανωνυμία, δηλαδή. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για blogs που ακόμα και τώρα πασάρουν το αρχαίο sex tape της Πάμελα Άντερσον, όσο επίκαιρη ειδησεογραφία. Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπω videο/φάρσες με υποτιθέμενα ‘freak accidents’ που έχουν φτιάξει ερασιτέχνες κινηματογραφιστές με την χρήση ψηφιακών FX να τα περνάνε τα logs αυτά ως σοκαριστικές ειδήσει. Για να μην αφερθώ στις φανταστικές ειδήσεις του τύπου 'Γνωστή τηλεπαρουσιάστρια απάτησε τον σύντροφό της με σκύλο'.Φυσικά ποτέ δεν αναφέρεται η πηγή της είδησης ή το όνομα της παρουσιάστριας ή του σκύλου.

Μπορεί και να χρεοκοπήσουμε στις 25 Μάρτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το troktiko.eu και όλα τα αντίστοιχα blog το γνώριζαν από πριν. Τόσες παπαριές που έχουν πει, αλίμονο, κάτι θα πετύχουν. Το πιο πιθανό είναι να μην γίνει τίποτα όμως στις 25, και τότε θα έχω άλλο ένα επιχείρημα ότι τα blogs είναι μόνο για να σπας την πλάκα σου ή για να γράφεις προσωπικές απόψεις, και όχι ειδήσεις.
 
Αθήνα Μ.Χ.
Όσον αφορά την πιθανή χρεοκοπία, έχω ακούσει το σενάριο αυτό τόσες φορές, που αν συμβεί κάτι τέτοιο θα ανακουφιστώ. Θα μου φύγει το άγχος της αβεβαιότητας του μέλλοντος. Είμαι gamer και δεν έχω να φοβηθώ τίποτα, αρκεί να μην μου κόψουν το ρεύμα. Αν συνεχίσουμε να έχουμε και internet, τότε δεν νομίζω ότι θα αλλάξει τίποτα προς το χειρότερο, το αντίθετο μάλιστα. Επιτέλους θα μπορέσω να δω όλες αυτές τις ταινίες που κατέβαζα από το piratebay, και να διαβάσω τα βιβλία που έχουν γίνει στίβες με το πέρασμα των χρώνων. Αρκετοί Μάζες συσσωρεύουν εδώ και μήνες κονσέρβες ντολμάδες γιαλαντζί για να αποφύγουν τις μάχες στα σούπερ-μάρκετ. Εγώ συσσωρεύω παιχνίδια για το Playstation.3 και επιτραπέζια. Μπορείτε να κάνετε τον συσχετισμό πως θα περνάμε (και τι θα τρώμε) τα Σαββατόβραδα, όταν οι υπόλοιποι θα προσπαθούν να βρουν τροφή από τα σκουπίδια. Προς όλους του οπαδούς των Fall-Out, και του Post-Apocalyptic genre γενικότερα ένα έχω να σας πω:

Τα καλύτερα έρχονται!