Tuesday 4 October 2011

Trolling like a pro.

Κατάφερα να τρολάρω τον κ. Χατζηνικολάου.

Η Ήρα, είχε επισκευτεί τους γονείς τις, οι οποίοι είχαν ακούσει σε δελτίο που παρουσίαζε ο Χατζηνικολάου την λέξη 'twitter'. Τους προξένησε αποροία και την ρώτησαν σχετικά:

''Ηρα, τι είναι το twitter?''

Η Ήρα θα ένοιωσε όπως νιώθουν οι γονείς όταν τους ρωτάνε τα παιδιά 'μαμά τι σημαίνει 'καβλί'*. Της φάνηκε τόσο αστείο που το έγραψε και στο twitter της.









 Εγώ, χωρίς να ξέρω όλη την προηγούμενη ιστορία, και διαβάζοντας μόνο το tweet της μπερδεύτηκα. Εννοούσε ότι την ρωτάνε οι γονείς της τι είναι το twitter; Ή ρωτάνε οι γονείς του Χατζινικολάου τί είναι το twitter και το έκανε quote η Ήρα? Έπρεπε να μάθω.










Αλλά όπως βλέπετε έκανα ένα μακάβριο λάθος. Το όνομα Παπανικολάου έχει στοιχειώσει την οικογένεια μου**. Έσβησα το tweet όσο πιο γρήγορα μπορούσα, αλλά δεν ήμουν τόσο γρήγορος όσο θα έπρεπε.









Έπρεπε να βρώ μια αποστομωτική απάντηση, και έπρεπε να την βρώ γρήγορα. Η υπόληψη μου, αλλά και η υπόληψη της Μάζας κλονιζόταν. Έβαλα τα δυνατά μου...

 (reference: Χατζηνικολάου - Παπανικολάου)

Problem?


Μην σας τα πολυλογώ, στο τέλος ακόμα και ο Χατζηνικολάου έβγαλε το καπέλο του στην Μάζα.





*  Το είχε κάνει η αδερφή μου όταν είχε πάει με τους γονείς μου και κάποιους φίλους τους να δουν το Unforgiven. Σε κάποιο σημείο που γινόταν ανδρικός διάλογος, ρώτησα δυνατά την μάνα της (και δική μου), 'ΜΑΜΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΒΛΙ?'. Πρέπει να ήταν 15-16 ετών τότε.

** Λευτέρης Παπανικολάου ήταν το όνομα ενός οικογενοιακού μας γιατρού, ο οποίος το 1990 επέστρεψε στον τόπο του στην Καλαμάτα, και ασχολήθηκε με την πολιτική. Η αδερφή μου, πριν 5-6 χρόνια, νόμισε ότι τον είδε σε ένα Πλαίσιο να αγοράζει κάτι. Η εντύπωση αυτή της έγινε πιο δυνατή, επειδή ο κόσμος στο Πλαίσιο είχε παγώσει λίγο. Σκέφτηκε ότι μάλλον ήταν πιο γνωστός από ότι περίμενε αυτή και πήγε να τον χαιρετήσει. 'Χαίρετε κύριε Λευτέρη', του είπε, 'Η Βάνια είμαι, από τον Χολαργό'. Ο κ.Λευτέρης της απάντησε 'Δεν με λένε Λευτέρη κορίτσι μου. Γιώργο με λένε'.

Και τότε, με φρίκη, η αδερφή μου συνειδητοποίησε ότι μιλούσε στον Γεώργιο Παπανδρέου (ναι, αυτόν). True story.