Ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις (καθηγητής
πανεπιστημίου και οικονομικός σύμβουλος του Γ.Α.Παπανδρέου) αποκάλυψε σε έκδοση
του πανεπιστημίου στο οποίο διδάσκει ότι στα Κεντρικά Γραφεία της Πόρσε, ξύνουν
την κεφαλή τους, προσπαθώντας να καταλάβουν πως είναι δυνατόν στην Λάρισα οι κατά
κεφαλήν πωλήσεις των Πόρσε Καγιέν να ξεπερνούν τις πωλήσεις όλων των άλλων ευρωπαϊκών
πόλεων.
Η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν δεν είναι λοιπόν ούτε το
Λονδίνο, ούτε η Νέα Υόρκη, αλλά η Λάρισα, μια πόλη 250.000 κατοίκων,
"γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη,
το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" γράφει ο Ηρακλής
Πολεμαρχάκις στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ όπου και
διδάσκει.
Ο ίδιος καθηγητής αφήνει αιχμές
ότι όλα αυτά συμβαίνουν επειδή οι κάτοικοι της Λάρισας, κατά πλειοψηφία αγρότες,
έχουν στήσει κάποιου είδους πολύπλοκης κομπίνας με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται
Πόρσε Καγιέν στα γκαράζ τους.
Η ΜΑΖΑ, έστειλε ρεπόρτερ στην
μακρινή Λάρισα και ερεύνησε.
Φυσικά τα όσα υπαινίσσεται ο
καθηγητής (χωρίς να έχει καν την αξιοπρέπεια να καταγγείλει στα ίσια), δεν στέκουν.
Δεν χωράει αμφιβολία ότι ο καθηγητής είναι δάχτυλος του Ράηχενμπαχ και του
Γερμανικού Άξονα.
Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες
τους, αλλά όσους θέλουν μια πιο επιστημονική εξήγηση για την ξαφνική συσσώρευση
Καγιέν στην Λάρισσα ας διαβάσουν το παρακάτω το οποίο έχει μεταφραστεί πρόχειρα
από το μεταφραστικό team (αυτό δεν μεταφράστηκε επίτηδες),
του Μαζαβλόγιου.
Δεν είναι μυστικό ότι κάποτε
η Πόρσε παρήγαγε και τρακτέρ. Η ποιότητα τους ήταν εξαιρετική αλλά η παραγωγή έχει
σταματήσει χρόνια. Αν και οι Λαρισαίοι αγρότες έχουν ακόμα κάποια από τα παλιά
μοντέλα (που σίγουρα θα έβαλε στην έκθεση του ο καθηγητής), αυτό δεν θα έπρεπε
να επηρεάζει το στατιστικά του μοντέλου Καγιέν συγκεκριμένα.
Αυτό που πραγματικά συνέβη, είναι ότι οι δαιμόνιοι Λαρισαίοι αγρότες γρήγορα
αντιλήφθηκαν ότι οι 450 ίπποι του Καγιέν είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς των συμβατικών τρακτέρ. Αν σε αυτό, υπολογίσουμε
και την ροπή στρέψης των Καγιέν (πάλι 450 λίβρες ανά πόδι), αλλά και το ότι είναι πιο
μουράτο να οργώνεις με αιρ-κοντισιον και ξύλινο σαλόνι ακούγοντας MP3 από το surround dolby σύστημα, κατέληξαν στο συμπέρασμα
ότι είναι πιο σώφρον να αγοράζουν Καγιέν, να τα μετατρέπουν βάζοντας στο πίσω μέρος
μια ακόμα βοηθητική υδραυλική αντλία και να οργώνουν με αυτά, από το να αγοράζουν τα συμβατικά και κακομούτσουνα τρακτέρ. Και το βράδυ,
μπορούν να βγάζουν και την γυναίκα μια βόλτα.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει τα όσα γράψαμε παραπάνω (κάτι που δεν έκανε ο Πολεμοχαράκις)