Tuesday 11 October 2011

Η μετάλλαξη ενός μη-παίκτη σε παίκτη.

Ακολουθεί διάλογος με παιδικό φίλο, ξενιτεμένο στην Αγγλία Σκωτία πια, που μου εξιστορεί με σπαρακτικές λεπτομέρειες πως από non-gamer έγινε gamer. Επιμένει ότι δεν είναι hardcore gamer, αλλά το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η αναγνώριση του προβλήματος.

[REDACTED]: Σου έχω πει την ιστορία με το Diablo 2?
[Εγώ]: Όχι, αλλά φαντάζομαι. Το έβλεπες στο όνειρο σου? Έχει συμβεί σε όλους αυτό.
[REDACTED]: Όχι. Το έπαιζε ο κολλητός μου και εγώ απλά κοίταγα. Κάποια μέρα του είπα να μου το δώσει να το κάνω και εγώ install στο pc μου. Και ξαφνικά πέρασαν 5 χρόνια.
..
[REDACTED]: Τα saves τα έχω ακόμα στο yahoo mail μου. Κάθε χρόνο το ξανακάνω install και φορτώνω το save που είμαι στον Baal. Τον σκοτώσω και το ξαναβγάζω.

Επίσης έχει τελειώσει και το Oblivion.

Του αφιερώνω το σποτάκι 'Michael', και με το ποτήρη μπύρας ψηλά, φωνάζω 'TO [REDACTED]!'