Wednesday 23 September 2009

ΟΑΣΘ και Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

Καλημερα φίλοι και φίλες. Σας κοινοποιώ αγανακτισμένος απο τη στάση του ΟΑΣΘ

προς το πρόσωπό μου τη χτεσινή μου περιπέτεια.



Εχτές το πρωί, 22 Σεπτεμβρίου 2009, άκουσα σε όλα τα κανάλια

της τηλεόρασης οτι είναι η ημέρα χωρίς αυτοκίνητο και πως η

μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι δωρεάν. Έτσι λοιπόν,

πήρα το λεωφορείο για να κατέβω στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης να

δώσω τις εξετάσεις μου χωρίς να κόψω εισιτήριο. Είχα υπολογίσει χωρίς

τον ξενοδόχο όμως. Η δωρεάν μετακίνηση ίσχυε μόνο για την Αθήνα, αλλα

τα τηλεοπτικά κανάλια δέν το διευκρίνισαν.



Μερικές στάσεις παρακάτω ανέβηκε ελεγκτής του ΟΑΣΘ στο λεωφορείο

και ζήτησε τα εισιτήρια των επιβατών. Οταν του ειπα οτι δεν εχω

λόγω της ημέρας μου απάντησε "Αυτα ειναι για την ΑΘήνα, όχι για

εδώ". Ο κόσμος αντέδρασε, άλλωστε και αυτοί είχαν ακούσει το ίδιο

πράγμα το πρωί και, είτε επειδή κατάλαβε την κατάστασή μου είτε επειδή

φοβήθηκε τους συνεπιβάτες, μου έκοψε δωρεάν πρόστιμο 30 ευρώ και μου συνέστησε

να μήν το πληρώσω εκείνη τη στιγμή αλλα να παω στα γραφεία του ΟΑΣΘ για

να μου το σβήσουν. Πήγα λοιπον στα γραφεια του τρίτου ορόφου των γραφείων

του ΟΑΣΘ. Ενας υπάλληλος που εκείνη την ώρα έστριβε το τσιγάρο του

με ρώτησε τι ήθελα, του είπα οτι μου έκοψαν πρόστιμο και οτι θελω να μου

το σβήσουν, και με παρέπεμψαν σε εναν άλλο κύριο, ο οποίος φαντάζομαι

να είναι κάποιος προϊστάμενος.



Πήγα λοιπον σε αυτόν και του το είπα μου απήντησε "Α, αυτα ειναι Αθηναϊκά.

Εδώ δεν είναι Αθήνα. Εδω είναι Θεσσαλονίκη και ισχύει η μετακίνηση απο τις 5

το απόγευμα".Βέβαια στις στάσεις ή έστω μεσα στα λεωφορεία δεν υπήρχε ΚΑΜΜΙΑ

πινακίδα/αφίσσα/αυτοκόλλητ
ο/ολόγραμμα, κάτι τελος πάντων για να ενημερωθεί ο κόσμος

για αυτή την ρύθμιση. Θα έπρεπε και εγώ αλλα και όσοι έτυχε να δούν τηλεόραση

εκείνο το πρωινό να το είχαν φανταστεί μόνοι τους. Ο προϊστάμενος απο τη μεριά

του έκανε λες και μιλούσε για κάποια άλλη χώρα, και ενδεχομένως μόλις είδε στο

πρόστιμο τη διεύθυνση κατοικίας μου, που ειναι στην Αθήνα, να ξύπνισε κάποια

ευαισθησία με το θέμα Αθήνα. Ειλικρινά αναρρωτιέμαι αν βρέθηκε στη θέση που

είναι κατα λάθος ή μέσω οπωσδήποτε αδιάβλητου διαγωνισμού του δημοσίου.

Βρίσκω απαράδεκτο ενας προϊστάμενος του ΟΑΣΘ να υποσκάπτει κόντρες μεταξύ πόλεων.



Τότε με παρέπεμψε στον πρώτο υπάλληλο που ειχα μιλήσει για να πληρώσω το πρόστιμο,

ο οποίος είχε πια τελειώσει το στρίψιμο του τσιγάρου του και βέβαια

θα πήγαινε σε κάποιο μπαλκόνι να το καπνίσει για να μήν επιβαρύνει τον έτσι

και αλλιώς βαρύ απο τον καπνό των υπολοίπων συναδέλφων του αέρα του γραφείου.

Εκείνος με ρώτησε "Λοιπόν, θα πληρώσεις;" και του ειπα πως Οχι, διοτι θεωρώ

οτι αδικούμαι. Θεωρώ οτι παραπλανήθηκα απο τα τηλεοπτικά κανάλια τα οποία

δέν διευκρίνισαν πως το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης ισχύει το πρωί μόνο στην

Αθήνα, αλλα ακόμα χειρότερα, πιστεύω οτι σκόπιμα ο ΟΑΣΘ άφησε να εννοηθεί

οτι και στη Θεσ/κη ειναι δωρεάν η μετακίνηση το πρωί, αποφεύγοντας να

ενημερώσει με κάποιον τρόπο για να ξεγελάσει τον κόσμο και να πληρώσει

πρόστιμα. Απόδειξη το άδικο πρόστιμο που κρατώ στα χέρια μου. Είμαι ακόμη σίγουρος

οτι έστειλε όλους τους ελεγκτές να κόψουν πρόστιμα, επίτηδες, για το

λόγο αυτό. Αυτά είναι κουτοπόνηρα πράγματα.



Να εισαστε βέβαιοι πως αν δε δικαιωθώ, απο δώ και στο εξής θα προσπαθώ να

χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου όσο μπορώ περισσότερο, ΕΙΔΙΚΑ την ημέρα χωρίς

αυτοκίνητο. Αν μπορούσα θα αγόραζα αυτοκίνητο που καίει λιγνίτη. Οσο για το άδικο

πρόστιμο,ας ερθουν να μου το ζητήσουν. Αρνούμαι να το πληρώσω, όχι επειδή δεν έχω, αλλα

για λόγους αρχής. Δεν γίνεται να κοροϊδεύουν τον κόσμο έτσι.



Χαιρετισμούς

Tzatz.