Wednesday 4 May 2016

Ο καλόψυχος

Έχω στο facebook έναν γνωστό από αυτούς τους καλόψυχους. Αλλά σε βαθμό αηδίας. Για παράδειγμα είχε γράψει πρόσφατα (όλα σε κεφαλαία γιατί το θέμα ήταν επείγον για αυτόν), μια ανάρτηση προς κάθε υπεύθυνο που με λίγα λόγια ανησυχούσε εντόνως σχετικά με τους πρόσφυγες και αν το κράτος έχει προβλέψει τι θα κάνει αν γίνει σεισμός και μείνουν στον δρόμο, γιατί φυσικά αν γίνει σεισμός το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει το κράτος πρέπει να αφορά τους πρόσφυγες και όχι τους πολίτες του.

Σήμερα, του έσπασαν το αμάξι στα Εξάρχεια. Και γράφει ότι στην αρχή είχε θυμώσει αλλά μετά σκέφτηκε τι προβλήματα θα έχει ο ναρκομανής που έψαχνε λεφτά για την δόση του. Ο θυμός του έφυγε γρήγορα, έγραψε, και ελπίζει να μπορέσει το πρεζάκι να φτιάξει την ζωή του.

Ναι φίλε μου, ο θυμός σου έφυγε, αλλά το σπασμένο αμάξι έμεινε. Πείτε με παρτάκια, αλλά εμένα δεν με νοιάζει ιδιαίτερα αν θα φτιάξει πρώτα την ζωή του το πρεζάκι, ή το αμάξι του ο καλόψυχος φίλος μου. Αρκεί να την φτιάξει πριν βρει το δικό μου αμάξι.