Friday 20 April 2012

Το πιο ηλίθιο τρακάρισμα

Αρχικά θεωρώ περιττό να σας πω ότι το έκανε η αδερφή μου, η οποία για κάποιο περίεργο και ανεξήγητο ρόλο έχει γίνει το πιο δημοφιλές πρόσωπο του μπλογκ. Δεν σας κρύβω ότι μόλις σήμερα έλαβα και το πρώτο τηλεφώνημα (!) για να με συγχαρούν για το μπλόγκ αυτό, και οι δύο ιστορίες που ξεχώρισαν από τον θαυμαστή που με τηλεφώνησε, αφορούσαν και οι δύο την αδερφή μου. (Γεια σου Dentrag!)

Το τρακάρισμα έγινε αρκετά χρόνια πριν, αλλά εγώ το έμαθα χτες. Για να καταλάβετε καλύτερα τις συνθήκες που το αφορούν πρέπει να σας εξηγήσω ότι η αδερφή μου είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας, και της αρέσει ιδιαίτερα η γυμναστική. Ναι, δεν μοιάζουμε καθόλου.

Ήταν μια περίοδος που είχε μανία να φοράει στα πόδια βαράκια για να γυμνάζεται ενώ περπατάει. Όπως φαντάζεστε, αποφάσισε ότι χρειάζεται να γυμνάζεται και ενώ οδηγάει. Όχι μόνο όμως αποφάσισε να οδηγήσει με βαράκια, αλλά έγειρε και την πλάτη της θέσης του οδηγού πολύ πίσω για να κάνει κοιλιακούς στα φανάρια (!!!). Κανονικά θα έπρεπε η ιστορία να τελειώνει εδώ, με αυτό το ωραίο punchline αλλά έχει και συνέχεια.

Ενώ οδηγούσε για κάποιο λόγο είχε αφαιρεθεί. Θέλω να πιστεύω όχι γιατί έκανε κοιλιακούς εν κινήσει. Ξαφνικά πρόσεξε ότι το μπροστά της αμάξι ήταν αρκετά κοντά και αποφάσισε να ελαττώσει την ταχύτητα. Σκοπό είχε να πατήσει ελαφρά το φρένο, αλλά ξέχασε ότι φορούσε βαράκια με αποτέλεσμα να κοκαλώσει το αμάξι, χωρίς να χρειάζεται. Ο οδηγός του πίσω αμαξιού ξαφνιάστηκε από το αψυχολόγητο φρενάρισμα. Δεν πρόλαβε να αντιδράσει και έπεσε πάνω της.

Η αδερφή μου βγήκε έξω. Ευτυχώς η φόρμα της έκρυβε τα βαράκια. Ο πίσω οδηγός έντρομος βγήκε από το αμάξι του και αυτός και της ζητούσε συγνώμη και την ρωτούσε αν είναι καλά, και ότι θα κάνει δήλωση ότι φταίει και τα λοιπά. Ήταν πεπεισμένος ότι έφταιγε αυτός.  Αν ήξερε τι ακριβώς είχε γίνει θα επαλάμβανε αυτό που της είχε κάνει ένας άλλος σε ένα φαστφουντάδικο και με την μούρη της, έτριψε το τραπέζι. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Υστερόγραφο

Το επίθετο του οδηγού ήταν Τσιμπούκης και για αρκετές βδομάδες προσπαθούσε να βγει ραντεβού με την αδερφή μου. Αυτή αρνείτο, γιατί όπως μου είπε δεν είχε μέλλον η σχέση τους. Ποία θα ήθελα να παντρευτεί έναν με τέτοιο επίθετο και να αλλάξει το όνομα της σε κυρία Τσιμπούκη?

Και για να σας αφήσω ζητώντας και την συνέχεια, και η ιστορία του κ.Τσιμπούκη έχει και αυτή μια συνέχεια, αλλά θα την πω στους στενούς μου φίλους, face to face.