Monday 13 September 2010

Στουκαρισμένο IPhone, happy ending.

Και με το 'happy ending' δεν εννοώ αυτό που εννοούν οι μασέρ από την Ασία.


Αρχικά πρέπει να διαβάσετε το αρχικό άρθρο εδώ.


Ο Γερμανός δεν μπορούσε να το φτιάξει και μου είπε να το πάω στο 9βολτο. Έψαξα στο internet και είδα ότι έχει πολύ καλές συστάσεις. Στο Γερμανό μου είχαν πει, αν κάποιος μπορεί να σου το φτιάξει, αυτός είναι το 9βολτο και στα comments στο site γράφανε παπάδες οι τυχεροί που είχαν χρησιμοποιήσει το service τους. Αφήνω το κινητό το Σάββατο [έλειπε ο ειδικός] και τον παίρνω τηλέφωνο το πρωί για να του εξηγήσω.


Του εξηγώ με λίγα λόγια (ο άνθρωπος είναι ειδικός, θα ήξερε), για το MAC ADDRESS, το NVRAM και την εντολή που είχα δώσει μέσω του terminal support από το jailbreak app.
'nvram wifiaddr=00:00:00:00:00:01' 
και το πρόβλημα που η παραπάνω εντολή δημιούργησε, δηλαδή να μην έχω wifi. Και ότι το firmware update δεν βοηθάει.


Ο άνθρωπος έδειξε να καταλαβαίνει. Έτσι νόμισα ο αφελής. Το απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν φτιάχνετε γιατί έχει πρόβλημα η πλακέτα. Βάρεσα κόκκινο. Ζήτησα τον τεχνικό. Του λέω τι μου λένε ότι χάλασε η πλακέτα? Πως χαλάει η πλακέτα? Μου απαντάει 'Από πέσιμο χαλάει'. Πιο πέσιμο ρε μαλάκα? Αφού εγώ το χάλασα με την εντολή που έβαλα και έγινε corrupt η NVRAM. Αυτός, εκεί. μόνο με αλλαγή πλακέτας σώζεται. Η πλακέτα μου λέει στοιχίζει 220 ευρώ. Το κινητό το πήρα 300. Δεν έδινε 80 ευρώ παραπάνω να πάρω δεύτερο IPHONE και αυτό να το κρατήσω για το effect. Γιατί κατά τα άλλα δούλευε μια χαρά. Και photos έπαιρνε και τηλέφωνα έκανα και τραγούδια έπαιζε. Και αν ήθελα internet ενεργοποιούσα το 3G. Αυτή η σκέψη μάλιστα μου ξύπνησε την αραχνοαίσθηση μου και στο τέλος θα δείτε ότι με αυτήν την σκέψη σώθηκα. Αλλά έχω δρόμο ακόμα.


Πάω να το παραλάβω, με χρεώνουν 7 ευρώ.


7 ευρώ χρέωση επειδή ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΑΝ.


Μου λένε χάλασαν μισή ώρα. Δοκίμασαν πολλά. Τι δηλαδή δοκιμάσατε, ρώτησα. Ήμουν περίεργος. Μου λένε ότι θέρμαναν το Iphone μπας και κάνει reset η άσπρη ένδειξη (sic). Τους ρώτησα αν προσπαθούσαν να φτιάξουν το iphone, ή να τηγανίσουν αυγό. Τους πέταξα τα 7 ευρώ στην μούρη και έφυγα.


Αν έχετε παρόμοιο πρόβλημα, ακούστε τι θα κάνετε. Αρχικά θα μου στείλετε 7 ευρώ στο paypal. Μετά, αφού δεν έχετε wifi, θα ενεργοποιήσετε το 3G, θα ξανακάνετε jailbreak και θα ξαναβάλετε το terminal support. Αλλά με την χρήση του 3G, όχι το WIFI. Νιώθω ηλίθιος που το σκέφτηκα τόσο αργά. Μετά στο terminal θα γράψετε


su
θα βάλετε το default password 'alpine'
μετά θα γράψετε
nvram -d wifiaddr
θα κάνετε reboot, και θα επανέρθει η αρχική MAC ADDRESS στο iphone. Και θα έχετε και wifi.