Monday 9 August 2010

Υπάρχουν ανάμεσα μας.

Σίγουρα όλοι έχετε κάποιον γνωστό σας που είναι conspiracy theory junkie. Έχω και εγώ έναν.

Όποτε βλέπει στον ουρανό αεροπλάνα να αφήνουν πίσω τους αυτά τα άσπρα σημάδια, πάντα μου λέει ότι ψεκάζουν μια ουσία (νομίζω υδράργυρο) στην ατμόσφαιρα για να πέφτουν οι αντιδράσεις μας, και να μην αντιστεκόμαστε στην εξουσία και τα λοιπά. Επίσης και το εμβόλιο της γρίπης είχε και αυτό υδράργυρο για τον ίδιο λόγο. Επειδή έκανα και έρευνα στα ίντερνετς, δεν είναι ο μόνος που τα πιστεύει αυτά. Γκουγλάρετε το και θα δείτε.

Το αποκορύφωμα όμως της παράνοιας ήταν όταν άρχισε να μας εξηγεί τις θεωρίες του για τις φωτιές στην Μόσχα. Μας εξήγησε ότι υπάρχουν φωτογραφίες και ειδικότερα βίντεο (άσχετα με την φωτιά) σε δάση που την μια στιγμή υπάρχει ένα φως στον ουρανό και την άλλη τίποτα. Αυτό μάλιστα το είχε δει σε μια αξιοσέβαστη εκπομπή του μπιμπισί. Την επόμενη μέρα στο σημείο αυτό, προκλήθηκε φωτιά. Οπότε καταλήγει ότι δεν θα ήταν καθόλου παράξενο οι εμπρηστές να είναι από άλλο πλανήτη (εξωγήινοι για όσους δεν κατάλαβαν το υπονοούμενο).

Επειδή είχα κουραστεί να ακούω παπαριές, είπε να τον ζορίσω λίγο. Τον ρώτησα γιατί να θέλουν να κάψουν τα δάση. Μου εξήγησε με απλά λόγια και χωρίς να γελάει (ανησυχητικό), ότι προφανώς θέλουν να έρθουν να αποικήσουν στην γη. Η επόμενη ερώτηση ήταν πασιφανής.

Γιατί πρέπει να κάψουν τα δάση πριν έρθουν να αποικήσουν?

Και μου απαντάει, μα προφανώς αναπνέουν διοξείδιο!

Γκτόινγκ!

Και μόλις γύρισε από άδεια...

Δεν ξέρω αν υπάρχουν εξωγήινοι, αλλά υπάρχουν άτομα που πιστεύουν τέτοιες παπαριές. Ζουν ανάμεσα μας, αναπαράγονται και είναι επικίνδυνοι.