Friday 2 October 2009

Σκατά στον Παναγιώτη Κοκκόρη, υποψήφιο βουλευτή

Μπορεί να τον λένε και Κόκκορη, δεκάρα δεν δίνω. Δεν τον ξέρω τον άχρηστο, αλλά ούτε και αυτός με ξέρει. Αυτό όμως δεν τον έχει εμποδίσει από το να μου έχει στείλει μέχρι στιγμής τέσσερα (4) μηνύματα στο κινητό για να τον ψηφίσω. Δύο από τα μηνύματα αυτά ήρθα τα άγρια μεσάνυχτα.




Ρε παπάρα, ποιος σου είπε ότι ψηφίζω το κόμμα σου! Ποίος σου είπε ότι ψηφίζω γενικώς. Και ακόμα και αν ψήφιζα, σιγά μην ανέβαινα στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Μάθαμε να στέλνουμε μηνύματα από το ιντερνετ και έχουμε ξεκωλωθεί.

Σε ένα μήνυμα ξεκινάει γράφοντας. ‘Οι αγώνες μου είναι γνωστοί…’. ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ. Ούτε τον αγώνα σου ξέρω, ούτε ποιος είσαι και ούτε θέλω να μάθω. Και επειδή δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά, και στο γραφείο που ρώτησα, ούτε εκεί σε ήξερε κανείς, ούτε εσένα ούτε τους αγώνες σου. Είσαι τυχερός που στέλνεις το μήνυμα από το ιντερνετ και δεν ξέρω το κινητό σου, αλλιώς θα σε έπαιρνα τηλέφωνο και ας ήταν υπεραστικό.

Σε άλλο μήνυμα γράφει ‘Είμαι χρόνια στο πλευρό σου με εντιμότητα και πίστη στις αξίες. Με τη ψήφο σου θα είμαι η φωνή σου στη βουλή’. Δεν ξέρω πόσα χρόνια ήσουν στο πλευρό μου, αλλά εγώ δεν πήρα πρέφα. Μπορείς τώρα να φύγεις. Όσο για την πίστη σου στις αξίες, καλύτερα να την συζητήσουμε αφού μάθεις να μην με ξυπνάς βραδιάτικα. Όσο για την φωνή μου και την βουλή, πολλά είχα σκεφτεί να γράψω, αλλά προτιμώ να ρίξω και άλλο το επίπεδο του δοξασμένου αυτού μπλογκ.