Wednesday 8 June 2016

Θάνατος με χρέωση 0,3 ευρώ τα δέκα δευτερόλεπτα.

Προτιμώ να μου ρίξουν ατομική βόμβα παρά να μου χαρίσουν κινητό τηλέφωνο.

Με την ατομική βόμβα ξέρω πολύ καλά τον τρόπο που θα πεθάνω. Με το κινητό όμως;

Το χρησιμοποιώ σαν οδηγό πλοήγησης και με στέλνει σε γκρεμούς. Το βάζω στην τσέπη στο στήθος μου, μου προκαλεί αρρυθμίες. Το βάζω στην μπροστά τσέπη του τζιν μου, μου καταστρέφει το πολύτιμο σπέρμα μου. Το χρησιμοποιώ για να μιλήσω, μου προκαλεί καρκίνο στον εγκέφαλο. Το βάζω να φορτίσει πριν κοιμηθώ και στην καλύτερη περίπτωση ανατινάσσεται. Στην χειρότερη, παίρνει φωτιά και βρίσκω φρικτό θάνατο από ασφυξία ή καίγομαι ζωντανός ενώ κοιμάμαι. Και όλα αυτά γίνονται ενώ όλες οι κυβερνήσεις με παρακολουθούν με το Echelon και με ακούνε να ουρλιάζω ενώ βρίσκω το τέλος μου.