Wednesday 21 November 2012

Ελληνικό δαιμόνιο

Τι είναι το Aether Guilds? Δεν έχω ιδέα...

Οι ίδιοι λένε τα παρακάτω από την σελίδα τους στο facebook:

About

Massive Multiplayer Community Driven Role Playing and Strategy Game
Description
Το AetherGuilds είναι ένα ελληνικό διαδραστικό παιχνίδι με έντονα στοιχεία τόσο από παιχνίδια ρόλων όσο και στρατηγικής. Συνδιάζοντας τόσο στοιχεία παιχνιδιού Browser Game όσο, Tabletop Role Playing Game και Augmented Reality Game δίνει μια νέα προοπτική διασκέδασης.

Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι τα παραπάνω πολύ απλά είναι ένα παιχνίδι που μπορούν να παίξουν είτε όπως άλλα παιχνίδια υπολογισ
τή μέσα απο μία σελίδα στο Internet όπως για παράδειγμα τα παιχνίδια στο facebook είτε θεατρικά και αφηγιματικά με τον ίδιο τον ευατό σας να πράτει και να παίρνει τις αποφάσεις σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Είναι ένας διαφορετικός, εναλακτικ΄ςο τρόπος διασκέδασεις που πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις!

Το παιχνίδι ολοκλήρωσε τον κύκλο του σε closed beta και στις 1η Νοεμβρίου ξεκινάει η open beta και ο κύκλος αυτός θα διαρκέσει 2 χρόνια.


Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του AetherGuilds είναι η διαμάχη των 6 Guilds και των ιδεολογιών αυτών, όπως και η διαδραστικότητα των παικτών μέσα σε αυτά.

(σημ.συντ: τα ορθογραφικά λάθη δεν είναι δικά μου. Η έμφαση είναι δική μου όμως)



Τυχαία βρήκα το παρακάτω χάρτη. Εμφανίστηκε στο timeline μου, στο facebook. Μου έκανε εντύπωση η ποιότητα του. Μπράβο, λέω. Επιτέλους οι Έλληνες κάνουν και αυτοί καλή δουλειά στο RPG Mapping. Καλύτερα να δάγκωνα την γλώσσα μου. Με λίγο google-fu ανακάλυψα ότι ο χάρτης αυτής της ΄φανταστικής πόλης' δεν είναι πρωτότυπη ελληνική δημιουργία αλλά copy-paste με λίγο editing.



Προσπάθησα να μπω στο site τους, αλλά δεν μου επιτρέπεται η πρόσβαση επειδή έχω το greasemonkey plugin. Είχα δύο επιλογές, η να κάνω uninstall το plugin ή να προσπεράσω αυτό το μεγαλεπήβολο ελληνικό εγχείρημα. Μαντέψτε τι επέλεξα