Monday 8 February 2021

Bitcoin και κρυπτονομίσματα για γρήγορα κέρδη

Σήμερα το πρωί ξύπνησα με όρεξη να βγάλω χρήματα, χωρίς ξυπνητήρι. Δεν είχε ξημερώσει ακόμα. Έκανα στην άκρη τα σεντόνια και τις γκόμενες από το κρεβάτι μου και σηκώθηκα. Έκανα ένα γρήγορο ντουζάκι για να φύγει αυτό το ενοχλητικό συνονθύλευμα από γυναικεία αρώματα απο πάνω μου και μπήκα στο computer room. Το δωμάτιο ήταν φωτισμένο με ένα ελεκτρικ μπλε φως από το MacBook που είχα αφήσει ανοιχτό χτες βράδι. Κοίταξα βιαστικά το portfolio μου, είδα ότι το χαρτοφυλάκιο των κρυπτονομισμάτων συνεχίζει να ανεβαίνει. Ευχαρίστησα τον Σατόσι κάνοντας την προσευχή μου. Με τα κέρδη που έχω βγάλει θα ήταν πολύ εύκολο να πάω στην Ιαπωνία και να αφήσω ένα λουλούδι στον τάφο του. Το μίσος μου για τους καπιταλιστές και τα μασονικά hedge funds που διατάξανε την δολοφονία του δεν θα σβήσει ποτέ, αυτό είναι σίγουρο. Πήρα βιαστικά πρωινό, γάλα, κέλογκς και μια κουταλιά χαβιάρι για την δυσκοίλια. Ντυθηκα απλά, παντελόνι, πουκάμισο. Όχι γραβάτα. Ποτέ γραβάτα. Δεν θέλω ούτε λουρί ούτε θηλιά στον λαιμό μου. Μπήκα στην Lexus που αγόρασα πρόσφατα με τα κέρδη από τα bitcoin και ήρθα στο γραφείο. Από συνήθεια ήρθα. Και για κουτσομπολιό. Δεν χρειάζεται να έρχομαι, χάρη τους κάνω. Είπα ένα καλημέρα στους συναδέλφους, χαλαρή συζήτηση, για να σπάσει ο πάγος της δευτέρας, μιλήσαμε για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στο θέατρο που έχουν υποστεί οι ηθοποιοί αλλά πιο πολύ οι θεατές και πέταξα και μερικα conversation starters για τα κρυπτόνομίσματα αλλά κανείς δεν τσίμπησε. Έληξα την συζήτηση χαριτολογώντας. Small talk. Δεν τους πίεσα για τα κρυπτονομίσματα. Ποτέ δεν τους λέω 'ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!', όοοχι δεν ειμαι χαζός. Απλά τα αναφέρω. Ώστε όταν σε λίγα χρόνια καταλάβουν την ευκαιρία που έχασαν και κοπανάνε το κεφάλι τους στο τοίχο, να μην μπορούν να μου πουν 'Καλά, γιατί δεν μας είπες τίποτα;', αλλά ούτε και να έχω τύψεις αν αγοράσουν κανά shitcoin και χάσουν τις οικονομίες τους. (Το παραπάνω ποστ ήταν μια πληρωμένη προωθητική ενέργεια από το crypto exchange Binance. Αν ακολουθήσετε το παρακάτω λινκ θα υπάρξει έκπτωση στα fees ως referral, αλλά ούτως ή άλλως τα fees ειναι τα μικρότερα της αγοράς.)

Binance - Crypto Exchange referral link