Friday 8 October 2010

Οι Πακιστανοί που Καθαρίζουν Τζάμια: Διατριβή

Έκατσα και σκέφτηκα.

  • Όταν βρέχει, ο Πακιστανός που θέλει να καθαρίσει τζάμια είναι στο φανάρι και με πρήζει. Αφού ρε φίλε, βρέχει. Τι να καθαρίσεις?

  • Όταν το αμάξι μου είναι τίγκα στην κοτσιλιά, αυτός πάλι εκεί. Ρε φίλε, και να το καθαρίσεις το τζάμι, όλο το άλλο αμάξι μπουρδέλο είναι, τι θα κερδίσω?

Ακόμα και όταν του λέω ότι δεν έχω λεφτά, πάλι εκεί αυτός. Ελπίζει μήπως και αλλάξω γνώμη? Αφού του είπα ότι δεν έχω. Δύο πράγμα μπορεί να έχουν συμβεί. Ή του είπα αλήθεια, ή του είπα ψέματα. Αν του είπα αλήθεια, μαλακία του που το καθαρίζει γιατί δεν πρόκειται να τον πληρώσω. Αν του είπα ψέματα, αν τον πληρώσω, μετά θα είμαι δύο φορές μαλάκας. Και επειδή τον πλήρωσα, αλλά και επειδή παραδέχτηκα το λάθος. Και επειδή έδειξα αδυναμία και τον πλήρωσα. (άρα 3 φορές μαλάκας, όχι 2).

Άρα κατέληξα, ότι καθαρίζουν τα τζάμια ή από χόμπι ή από OCD (για όσους δεν ξέρουν, σας κάνουν φιγούρα και σας λέω ότι σημαίνει obsessive compulsive disorder. Αυτοψυχοκαταναγκασμός ή κάτι τέτοιο. Έκανα και ένα πείραμα. Σήμερα, όταν ήρθε να με ρωτήσει για να μου πλύνει τα τζάμια, άνοιξα το παράθυρο ευγενικά και τον ρώτησα.
'Θες να τα καθαρίσεις, ή θες να σου δώσω λεφτά?'
Μου είπε ότι θέλει να τα καθαρίσει. Άρα είχα δίκιο. Δεν το κάνουν για τα λεφτά, για χόμπι το κάνουν. Τον άφησα να τα καθαρίσει και έφυγα. Όπως κάνω κάθε φορά δηλαδή.