Friday 2 July 2010

Τα παιδιά στα φανάρια 2: Evolution

Τί έγινε, τώρα που καλοκαίριασε όλοι οι πακιστανοί που με εκνευρίζουν προσπαθοντας να πλύνουν το παρ-μπρζ μου πήγαν στις παραλίες για να συνεχίσουν την καριέρα τους?

Δεν εξηγείται αλλιώς. Ήμουν σήμερα στην παραλία και πρέπει να πέρασαν πάνω από 8 πακιστανοί που πούλαγαν χαϊμαλιά, σκουλαρίκια και μαλακίες. Μάλιστα σε ένα σημείο άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι ο ίδιος. Τελικά έβαλα σημάδι το πουκάμισο που φόραγε (ναι καλοκαιριάτικα στην παραλία με πουκάμισο και τζιν) και παρατήρησα ότι δεν ήταν το ίδιο.

Και επειδή μου φάνηκε αντιοικονομικό να άλλαζε πουκάμισα, παρόλα αυτά, κάτι δεν μου πήγαινε καλά. Το κάδρο που είχε πάνω τα χαϊμαλιά και τις μαλακίες μου φαινόταν πού ύποπτα γνωστό. Νόμιζα ότι τους ξεσκέπασα όμως. Αυτό που πρέπει να κάνουν, είναι σατανικό, αλλά έστυψα το μυαλό μου, και βρήκα την λύση του δαιμονικού γρίφου.



Το τρικ είναι απλό. Απλά χρειάζεστε 10 πακιστανούς και 1 κάδρο. Βάζεις 5 πακιστανούς στην μια άκρη της παραλίας και άλλους 5 στην άλλη. Ξεκινάει ο ένας και πάει από την μια άκρη στην άλλη. Όταν φτάσει το τέρμα δίνει το κάδρο στον άλλο πακιστανό και ξεκινάει αυτός την ανάποδη διαδρομή και ούτω κάθε εξής. Τα οφέλη αυτού του τρικ είναι τρομακτικά:


α. Είναι διαφορετικοί πακιστανοί οπότε δεν μπορείς να τους διαλοστείλεις και να τους πεις 'ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΗΖΕΙΣ'.
β. Αν αγοράσεις κάτι από τον πρώτο, δεν αποκλείεται να ξανααγοράσεις κάτι και από τον δεύτερο.
γ. Δεν κουράζονται πηγαίνοντας πάνω κάτω
δ. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να κάνουν οι υπόλοιποι 9 όσο περιμένουν. Ίσως είναι σε φανάρια και πλένουν παρ μπριζ.