Sunday 29 August 2010

H Super Προσφορά στα Public.

Είχα πάει στα Public. Καταπληκτική αλυσίδα, φοβερές τιμές (για όσους έχουν μετοχές στα Public). Στο section PC Games είδα ένα μεγάλο ράφι/promotional stand που έγραφε με μεγάλα και φιλικά γράμματα

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
και από κάτω είχε πολλά κουτιά του STARCRAFT 2

Πήρα ένα κουτί και είδα την τιμή. 59 ευρώ. Φώναξα έναν πωλητή.
"Μπορείτε να μου πείτε, όταν λέτε Μεγάλη Προσφορά, τι ακριβώς εννοείται?" του είπα.
Δεν του εξήγησα ότι η τιμή είναι η μεγαλύτερη της αγοράς, αλλά είμαι σίγουρος ότι κατάλαβε την ειρωνεία που έκρυβε η ερώτηση μου. Αντί να μου απαντήσει φώναξε έναν άλλο υπάλληλο ο οποίος μου εξήγησε ότι (δικά του τα λόγια)

"Δεν είναι προσφορά, απλά το game είναι καινούργιο και το βάλαμε σε αυτό το ράφι, και δεν έχουμε αλλάξει την ταμπέλα, και για αυτό λέει ακόμα 'Μεγάλη Προσφορά'.

Θα ψάχνουν για κορόιδα, και μάλλον θα τα βρίσκουν κi'όλας.